La joiera danesa Pandora ha anunciat que Berta de Pablos-Barbier, actual directora de màrqueting (CMO), serà la seua nova presidenta i CEO a partir de març de 2026, quan Alexander Lacik es retire després de set anys al capdavant de la companyia.
Berta de Pablos-Barbier, enginyera agrònoma per la UPV, es va incorporar a Pandora al novembre de 2024 com a directora de màrqueting i membre de l'equip directiu. Amb més de 30 anys d'experiència, ha ocupat càrrecs destacats en marques de luxe i consum, entre ells CEO de Moët & Chandon, Dom Pérignon i Mercier (LVMH), a més d'haver sigut directora de creixement en Mars Wrigley, CMO de Lacoste i vicepresidenta de màrqueting i comunicació en Boucheron (Kering).
“Em sent honrada de prendre el relleu com CEO després d'Alexander l'any que ve. Sota el seu lideratge, Pandora s'ha convertit en una marca global icònica, i hem traçat un camí cap a un creixement sostingut durant anys com una empresa de joieria accessible. A pesar que som els més grans de la nostra indústria, Pandora encara té un potencial significatiu sense explotar, i estic emocionat de treballar amb la nostra increïble organització i dirigir la companyia en este pròxim capítol”, indica De Pablos-Barbier en el comunicat que s'anuncia el seu nomenament.